Systemy zarządzania
Działalność ANKOL oparta jest na nowoczesnym zarządzaniu oraz nieustannym doskonaleniu standardów jakościowych wynikających z wdrożonych systemów zarządzania i wewnętrznych procedur, pozwalających na sprawne realizowanie skomplikowanych kontraktów krajowych i zagranicznych, uwzględniających dynamiczne zmiany i wciąż rosnące wymagania rynku gospodarczego w kraju, jak i za granicą.
Nadrzędnym celem ORGANIZACJI ANKOL zgodnie z przyjętą strategią jest spełnianie wymagań i oczekiwań KLIENTÓW poprzez dostarczanie wyrobów i świadczenie usług wysokiej jakości, przy jednoczesnym dążeniu do minimalizacji kosztów, zapewnienia wysokiego poziomu bezpieczeństwa informacji i pracy.
ORGANIZACJA realizuje cele i działania w oparciu o systemy zarządzania, wdrożone w obu podmiotach:
ANKOL Sp. z o.o.:
- System Zarządzania Jakością zgodny z normą ISO 9001:2015 - numer certyfikatu 669/S/2023
- Wewnętrzny System Kontroli - nr certyfikatu 669/W/2023
- System Zarządzania Jakością zgodny z wymaganiami AQAP 2110:2016 - numer certyfikatu 669/A/2023
- System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji zgodny z normą ISO 27001:2017 - numer certyfikatu 669/I/2023
FTH ANKOL Sp. z o.o.:
- System Zarządzania Jakością zgodny z normą ISO 9001:2015 - numer certyfikatu 353/S/2023
- Wewnętrzny System Kontroli - nr certyfikatu 353/W/2023
- System Zarządzania Jakością zgodny z wymaganiami AQAP 2110:2016 - numer certyfikatu 353/A/2023
- System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji zgodny z normą ISO 27001:2017 - numer certyfikatu 353/I/2023
Wdrożone systemy są zgodne z krajowymi i międzynarodowymi standardami zarządzania oraz stanowią codzienną praktykę w działalności ORGANIZACJI.
ANKOL jest poddawana cyklicznym audytom zewnętrznym w zakresie spełniania wymagań wdrożonych systemów. Dotychczas uzyskiwane pozytywne wyniki potwierdzają skuteczność działań podejmowanych przez ANKOL w zakresie realizacji procesów, doskonalenia systemów, podnoszenia jakości dostarczanych wyrobów i świadczonych usług.