Jakość, kompetencje,
standardy wyznaczają
nasze działania

Najwyższa jakość
i etyka w biznesie 
drogą do doskonałości

Jakość, kompetencje,
standardywyznaczają
nasze działania

Solidność i wiarygodność
to klucz
do zadowolenia klientów

Solidność i wiarygodność
to klucz
do zadowolenia klientów
 

Jakość, kompetencje,
standardy wyznaczają
nasze działania

Najwyższa jakość
i etyka w biznesie 
drogą do doskonałości

Jakość, kompetencje,
standardywyznaczają
nasze działania

Solidność i wiarygodność
to klucz
do zadowolenia klientów

Solidność i wiarygodność
to klucz
do zadowolenia klientów
 

<
>

System Zarządzania Zasobami Ludzkimi

 

Metodykę Systemu Zarządzania Zasobami ludzkimi oparto na modelu „łańcucha innowacyjności”, na który składają się: 

 

  • Podejście procesowe
  • Model kompetencyjny
  • 15 procesów ZZL
  • Wartości etyczne społecznej odpowiedzialności biznesu 

 

Celem funkcjonującego systemu jest wypracowanie takich relacji z pracownikami, klientami jak również z konkurencją, by stały się podstawowym czynnikiem sukcesu firmy i pomnażały wartość ORGANIZACJI. System Zarządzania Zasobami Ludzkimi jest certyfikowany według Standardu Zatrudnienie Fair Play 2007, IPED i jest zintegrowany z pozostałymi systemami wdrożonymi w firmie.

 

 

Podstawowym celem wdrożenia systemu Zarządzania Zasobami Ludzkimi w oparciu o procesowe i kompetencyjne podejście było udoskonalenie istniejących mechanizmów i metod zarządzania personelem, usystematyzowanie działań związanych z zarządzaniem personelem oraz powiązanie procesów zarządzania ludźmi z zarządzaniem firmą, tak by oba procesy wzajemnie na siebie wpływały a podejmowane działania były skutkiem logicznych powiązań.

 

Wdrożony system zarządzania personelem polega na tym, iż wszystkie jego funkcje wzajemnie z siebie wynikają i są determinowane przyjętą strategią działania oraz modelem kompetencyjnym. Dzięki kompleksowości całego systemu nie ma działań przypadkowych. Wiadomo jest, dlaczego tak, a nie inaczej coś się dzieje i jaki jest tego cel. Spójna informacja i jasno określone zasady prowadzą do tego, by pracownicy rozumieli mechanizmy zarządzania nimi, co w konsekwencji daje możliwość uzyskania satysfakcji z pracy, poczucia sprawiedliwości i silnej identyfikacji z firmą co dla firmy procentuje wysokim wskaźnikiem zaangażowania pracowników.

Aktualności
Lider Polskiego Biznesu BCC 2021
23.09.2021
Business Centre Club po raz piąty przyznało firmie ANKOL DIAMENT do Złotej Statuetki Lidera Polskiego Biznesu 2021. Wyróżnienie to potwierdza wysiłki firmy na rzecz...
Informacja
25.06.2021
Z głębokim smutkiem zawiadamiamy o śmierci, w dniu 24 czerwca 2021 roku, Czesława Kolisza Właściciela i Prezesa Firmy ANKOL, Wspaniałego i Dobrego Człowieka...
zobacz więcej
Napisz do nas

tel.

+48 17 584 01 00

email.

ankol@ankol.com.pl