Jakość, kompetencje,
standardywyznaczają
nasze działania

Najwyższa jakość
i etyka w biznesie 
drogą do doskonałości

Jakość, kompetencje,
standardywyznaczają
nasze działania

Solidność i wiarygodność
to klucz
do zadowolenia klientów

Jakość, kompetencje,
standardywyznaczają
nasze działania

Najwyższa jakość
i etyka w biznesie 
drogą do doskonałości

Jakość, kompetencje,
standardywyznaczają
nasze działania

Solidność i wiarygodność
to klucz
do zadowolenia klientów

<
>

System Zarządzania Zasobami Ludzkimi

 

Metodykę Systemu Zarządzania Zasobami ludzkimi oparto na modelu „łańcucha innowacyjności”, na który składają się: 

 

  • Podejście procesowe
  • Model kompetencyjny
  • 15 procesów ZZL
  • Wartości etyczne społecznej odpowiedzialności biznesu 

 

Celem funkcjonującego systemu jest wypracowanie takich relacji z pracownikami, klientami jak również z konkurencją, by stały się podstawowym czynnikiem sukcesu firmy i pomnażały wartość ORGANIZACJI. System Zarządzania Zasobami Ludzkimi jest certyfikowany według Standardu Zatrudnienie Fair Play 2007, IPED i jest zintegrowany z pozostałymi systemami wdrożonymi w firmie.

 

 

Podstawowym celem wdrożenia systemu Zarządzania Zasobami Ludzkimi w oparciu o procesowe i kompetencyjne podejście było udoskonalenie istniejących mechanizmów i metod zarządzania personelem, usystematyzowanie działań związanych z zarządzaniem personelem oraz powiązanie procesów zarządzania ludźmi z zarządzaniem firmą, tak by oba procesy wzajemnie na siebie wpływały a podejmowane działania były skutkiem logicznych powiązań.

 

Wdrożony system zarządzania personelem polega na tym, iż wszystkie jego funkcje wzajemnie z siebie wynikają i są determinowane przyjętą strategią działania oraz modelem kompetencyjnym. Dzięki kompleksowości całego systemu nie ma działań przypadkowych. Wiadomo jest, dlaczego tak, a nie inaczej coś się dzieje i jaki jest tego cel. Spójna informacja i jasno określone zasady prowadzą do tego, by pracownicy rozumieli mechanizmy zarządzania nimi, co w konsekwencji daje możliwość uzyskania satysfakcji z pracy, poczucia sprawiedliwości i silnej identyfikacji z firmą co dla firmy procentuje wysokim wskaźnikiem zaangażowania pracowników.

Aktualności
Prezentacja firmy ANKOL 2020
23.04.2020
Działalność firmy ANKOL prowadzona na międzynarodowych rynkach od wielu lat spotyka się z uznaniem. Pomyślna współpraca umacnia stale pozycję firmy i jej prestiż....
Lider BCC 2020
12.02.2020
25 stycznia 2020 r. po raz 26. w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej odbyła się Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu, wieńcz? ca XXIX edycję konkursu Lider Polskiego...
zobacz więcej
Napisz do nas

tel.

+48 17 584 01 00

email.

ankol@ankol.com.pl